درباره

هوش مصنوعی در طراحی محصول

بوت‌کمپ تخصصی «هوش مصنوعی در طراحی محصول» فرصتی منحصربه‌فرد برای کسانی است که می‌خواهند در مرزهای نوآوری حرکت کنند و جایگاه ویژه‌ای در آینده فناوری داشته باشند. این رویداد با رویکردی کاملاً عملی و پروژه‌محور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان را در فرآیند طراحی، توسعه و خلق محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی همراهی می‌کند.در طول بوت‌کمپ، بستر مناسبی برای شکل‌گیری تیم‌های نوآور فراهم می‌شود تا بتوانند با اتصال به زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان، در مسیر دریافت پروژه‌های واقعی و توسعه محصولات هوشمند گام بردارند. همچنین شرکت‌کنندگان این فرصت را دارند تا با خلق نمونه محصول واقعی، مسیر حرفه‌ای خود را ترسیم کرده و به بازار کار یا اکوسیستم استارتاپی وارد شوند.

مزایای

هوش مصنوعی در طراحی محصول

مدرک معتبر از دانشگاه کردستان

شرکت‌کنندگان این دوره در پایان مدرک معتبر از دانشگاه کردستان و پارک علم و فناوری دریافت خواهند کرد.

آموزش به روز و جهانی

سرفصل‌های این دوره از جدیدترین مباحث روز دنیا تشکیل شده است و شرکت‌کنندگان می‌توانند در سطح جهانی از این اطلاعات بهره‌مند شوند.

اساتید با تجربه

در این رویداد از باتجربه‌ترین اساتید این حوزه دعوت شده است که در اکوسیستم هوش مصنوعی نیز نقش فعال دارند.
مخاطبین

هوش مصنوعی در طراحی محصول

طراحان محصول و تجربه کاربری (UX/UI)

این گروه با اصول طراحی تعامل، زیبایی‌شناسی و کاربرمحوری آشنا هستند و در بوت‌کمپ می‌توانند بیاموزند که چگونه از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی تجربه کاربری، شخصی‌سازی رابط‌ها و طراحی محصولات هوشمند استفاده کنند.

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی

این مخاطبان با تفکر تحلیلی و حل مسئله آشنا هستند و می‌توانند در بوت‌کمپ یاد بگیرند چگونه دانش فنی خود را با ابزارهای هوش مصنوعی ترکیب کرده و در طراحی و توسعه محصولات نوآورانه نقش مؤثری ایفا کنند.

طراحان صنعتی

با تمرکز بر فرم، عملکرد و تجربه کاربر، این افراد می‌توانند از هوش مصنوعی برای طراحی محصولات خلاقانه‌تر، پاسخ‌گوتر به نیاز کاربران و منطبق با روندهای نوین بازار بهره ببرند.

دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم کامپیوتر

آشنایی با الگوریتم‌ها و منطق برنامه‌نویسی به آن‌ها کمک می‌کند تا در بوت‌کمپ، نقش مهمی در پیاده‌سازی راه‌حل‌های مبتنی بر AI ایفا کرده و در تیم‌های بین‌رشته‌ای مؤثر ظاهر شوند.
مدرس ها و منتورهای

هوش مصنوعی در طراحی محصول

مجید فرزانه

 

بیش از 10 سال سابقه در هوش مصنوعی/یادگیری ماشین
بنیانگذار شبکه آموزشی بِست

مدیر عامل هوشمندنگاران داده پرداز

مدیر آموزش بوتکمپ تورینگ در دانشگاه تهران

مجید فرزانه
زمانبندی رویداد

هوش مصنوعی در طراحی محصول

  • روز اول: درک فرصت‌های هوش مصنوعی در صنعت 05 مرداد 1404
  • روز دوم: ابزارهای حیاتی توسعه محصولات هوش مصنوعی 06 مرداد 1404
  • روز سوم: از طراحی تا اجرای محصولات با ارزش واقعی 07 مرداد 1404
روز اول: درک فرصت‌های هوش مصنوعی در صنعت 05 مرداد 1404
از ساعت 9 تا 11
مجید فرزانه

شناخت فرصت‌های صنعتی هوش مصنوعی

ترندهای اصلی در صنایع مختلف (سلامت، مالی، خرده‌فروشی، لجستیک) - تحلیل زنجیره ارزش و نقاط ورود به هوش مصنوعی - بررسی چند مطالعه موردی موفق
از ساعت 11:30 تا 13:30
مجید فرزانه

تفکر محصول در پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی

تفاوت توسعه محصول سنتی و محصول مبتنی بر هوش مصنوعی - نقش مدیر محصول در تیم‌های هوش مصنوعی - مراحل توسعه محصول هوش مصنوعی
از ساعت 14:30 تا 16:30
مجید فرزانه

تحلیل داده‌محور برای تصمیم‌گیری محصولی

تعریف مسئله و طراحی فرضیه ارزیابی feasibility محصولات هوش مصنوعی شاخص‌های کلیدی در محصولات مبتنی بر یادگیری ماشین
از ساعت 17 تا 19
مجید فرزانه

آشنایی با مفاهیم اصلی یادگیری ماشین و عمیق بدون کدنویسی

معرفی ابزارهای AutoML و پلتفرم‌های Lowcode-Nocode - مقایسه ابزارها (Google AutoML، Teachable Machine و Data Robot) - تمرین عملی ساخت مدل هوش مصنوعی بدون کد نویسی
روز دوم: ابزارهای حیاتی توسعه محصولات هوش مصنوعی 06 مرداد 1404
از ساعت 9 تا 11
مجید فرزانه

مقدمه‌ای بر مدل‌های زبانی بزرگ (LLM)

چیستی مدل‌های زبانی بزرگ - معماری ترنسفورمر، مدل های باز و تجاری - دسته‌بندی کاربردهای صنعتی LLMها
از ساعت 11:30 تا 13:30
مجید فرزانه

مقدمه‌ای بر عامل‌های هوش مصنوعی (AI Agents)

مفهوم Agent در هوش مصنوعی - معرفی ابزارهای ساخت ایجنت (LangChain و...) - یک تمرین عملی ساخت ایجنت
از ساعت 14:00 تا 17:00
مجید فرزانه

آشنایی با RAG (Retrieval Augmented Generation) در عمل

معماری RAG و مزایای آن - ابزارهای ساخت RAG pipeline - ساخت عملی یک سیستم پاسخگویی با دانش سازمانی
از ساعت 17 تا 19
مجید فرزانه

تنظیم دقیق (Fine-Tuning) و تطبیق (Adaptation) در مدل‌های زبانی

تفاوت fine-tuning و prompt tuning - ابزارهای کلیدی (Hugging face، Weight & Biases و...) - سناریوهای کاربردی در صنعت و کسب و کارها
روز سوم: از طراحی تا اجرای محصولات با ارزش واقعی 07 مرداد 1404
از ساعت 9 تا 11
مجید فرزانه

طراحی محصول AI به صورت End-to-End

شناسایی پرابلم مارکت فیت در فضای AI - انتخاب معماری مناسب - هم راستایی بین UX و مدل های هوش مصنوعی
از ساعت 11:30 تا 13:30
مجید فرزانه

فرآیند ارزیابی و پیاده سازی سریع MVP های هوش مصنوعی

متدهای ارزیابی سریع ارزش اولیه - پیاده سازی MVP با ابزارهای سبک - اعتبارسنجی در دنیای واقعی
از ساعت 14:30 تا 16:30
مجید فرزانه

ابزارهای نظارت، مانیتورینگ و بهینه سازی سیستم های AI

مانیتورینگ عملکرد مدل ها در محیط واقعی MLOps و ابزارهای عملیاتی ( MLflow ،Weights & Biases و...) Iterative Improvement در محصول های AI-driven
از ساعت 17 تا 19
مجید فرزانه

نقشه راه رشد حرفه ای، در مسیر مدیریت محصول هوش مصنوعی

مسیرهای یادگیری برای PMهای AI مهارت های مکمل (UX, Data, Business) منابع، کامیونیتی ها و فرصت های شغلی
اطلاعات مهم

هوش مصنوعی در طراحی محصول

تاریخ شروع: 1404/05/05

  • شماره پشتیبانی: 09302392211
  • روش ثبت نام: آنلاین از طریق همین صفحه
  • محل برگزاری : سنندج، دانشگاه کردستان
  • زمان بندی : 3 روز
  • تایم : از ساعت 9 صبح تا 7 عصر
  • تاریخ شروع : 1404/05/05
  • تاریخ پایان : 1404/05/07
  • ظرفیت : 50
  • برگزار کننده : مدیریت نوآوری و توسعه فناوری دانشگاه کردستان، شبکه آموزشی بست
حامیان

هوش مصنوعی در طراحی محصول

دانشگاه کردستان
پارک علم وفناوری دانشگاه کردستان
شبکه آموزشی بِست

سوالات متداول

  • آیا شرکت در دوره پیش نیاز خاصی دارد؟
    خیر. حضور برای همگان آزاد است و مطالب به گونه‌ای تنظیم شده که نیاز به پیش‌نیاز مشخصی نداشته باشد.
  • آیا مدرک هم داده می‌شود؟
    بله پس از پایان دوره، از طرف دانشگاه کردستان به شرکت کنندگان مدرک معتبر داده خواهد شد.
  • آیا امکان استفاده از تخفیف وجود دارد؟
    بله درصورتی که دانشجوی دانشگاه کردستان هستید، میتوانید با 50 درصد تخفیف ثبت نام کنید. برای دریافت کد تخفیف تماس بگیرید: 09934601284